اجرای پروژه امحای روغنهای آسكارل نیروگاه اصفهان

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 اجرای پروژه امحای روغنهای آسكارل نیروگاه اصفهان

شماره خبر : 89    انتشار : 27/10/1393    ساعت : 13:02


 اجرای پروژه امحای روغنهای آسكارل نیروگاه اصفهان

پروژه امحای27تن روغن آسكارل موجود در ترانسهای نیروگاه اصفهان به اجرا درآمد و وارد فاز عملیاتی شد.

به گزاش روابط عمومی شركت مدیریت تولید برق اصفهان و به گفته مهندس محمدرضا شیرانی، مدیرعامل شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان پروژه امحاء روغنهای آسکارل موجود در ترانسهای نیروگاه اصفهان سرانجام با تلاش و پیگیریهای مستمر وارد فاز عملیاتی شد.




ایشان گفت حدود 27 تن روغن آسکارل موجود در 32 عدد ترانس بوسیله پمپ مخصوص و با رعایت مسائل ایمنی به 18 عدد ظرف پلاستیکی هزار لیتری مجهز به حفاظ فلزی انتقال داده شد و پس از اطمینان از عدم وجود نشتی، ظروف، داخل دو عدد کانتینر چیده و بوسیله چوب مهار شد. سپس با حضور نمایندگان ادارات كل حفاظت محیط زیست، صنعت،معدن وتجارت و شركت برق منطقه ای اصفهان، كانتینرها پلمب و به مقصد بندرعباس از نیروگاه خارج گردید تا طبق قرار داد، از طریق دریا تحویل سایت امحای روغنهای آسکارل مستقر در کشور فرانسه شود.
بنابر این گزارش، روغنهای آسکارل حاوی ماده PCB (پلی کلرینیتد بی فنیل) بوده که از جمله آلاینده های خطرناک شغلی و زیست محیطی است. بی فنیل های کلردار ترکیبات مشابه DDT بوده و از سال 1930 در صنایع مورد استفاده قرار گرفته است که در سالهای اخیر استفاده از آن ممنوع شده است. PCB ها با فرمول شیمیایی C12H10-xClx موادی پایدار بوده و مقاومت بالائی نسبت به تجزیه دارند و در خاک و آب، برای سالهای زیادی باقی میماند و به علت اینکه لیپوفیلیک(چربی دوست) هستند، در سلولها تجمع زیستی می یابند و وارد زنجیره غذائی میشوند. این ترکیبات از طریق پوست، استنشاق و گوارش، جذب بدن انسان و حیوان میشود و از طریق جریان خون به کبد، ماهیچه های مختلف و بافت چربی انتقال و تجمع می نمایند. به همین دلیل هم، آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا PCB را به عنوان ماده احتمالی سرطان زای انسانی طبقه بندی کرده است.
گفتنی است یکی از راههای تجزیه روغنهای آسکارل، فرآیند فتولیز با استفاده از پرتوهای ماوراء بنفش و پراکسید هیدروژن میباشد.

 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/01

طراحی سایت در اصفهان هاست