آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               
تاریخچه وب سایت ، معرفی شرکت

 

معرفی شرکت  تاریخچه وب سایت 


پیشرفت روزافزون تکنولوژی و اطلاعات باعث تغییرات بسیاری در عرصه حیات بشر شده است و این پیشرفت شتابنده تمامی جوانب زندگی انسانی را تحت الشعاع خود قرارداده است. در این عرصه داشتن سایت و اطلاع رسانی های به موقع و در دسترس همگی نیز از یک امر جدائی ناپذیر از زندگی انسان است.

آنچه در این پرسه در نیروگاه اصفهان که یکی از نیروگاههای قدیمی کشور بوجود آمد به این شکل بود که در سال 1379 مطابق با تقریبا سال 2000 میلادی ابتدا در شبکه داخلی وب با استفاده از توانمدیهای داخلی شرکت تحت عنوان اینترانت داخلی اماده شد که می توان گفت یکی از پیشرو ترین نیروگاههای کشور در این زمینه بوده است این امر انجام شد.

همزمان با در دسترس بودن فضا های هاست و گرفتن و به ثبت رساندن دومین اصلی شرکت تحت عنوان isfahanps.ir با گرفتن فضای اندک رسما در سال 1383 شروع به کار کرد و در فضای مجازی جهانی منتشر و تا کنون با چندین اصلاحیه به کار خود ادامه میدهد.

 

isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1402/12/08

طراحی سایت در اصفهان هاست