همایش محیط زیست در نیروگاه اصفهان برگزار شد

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 همایش محیط زیست در نیروگاه اصفهان برگزار شد

شماره خبر : 75    انتشار : 9/9/1392    ساعت : 14:35


 همایش محیط زیست در نیروگاه اصفهان برگزار شد

باهمكاری شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان و اداره كل محیط زیست استان اصفهان همایش محیط زیست در نیروگاه اصفهان برگزارشد.



بنابه گزارش روابط عمومی شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان مهندس محمدرضا شیرانی، مدیرعامل شركت ضمن خیرمقدم گویی به حاضران در همایش گفت: هریك از ما باید سفیر محیط زیست باشیم و با صرفه جویی ومصرف بهینه انرژی، به نوبه خود در كاهش آلودگی محیط زیست مشاركت نمائیم و این به یك نهضت عمومی نیاز دارد. سخنران دیگر این همایش، دكتركرمانی، رئیس اداره پژوهش اداره كل محیط زیست استان اصفهان گفت: در دنیای امروز اهمیت و گستردگی مشكلات زیست محیطی یكی از عوامل معدود و پررنگی است كه همكاری و همدلی جهانی را برانگیخته و ملت ها و دولت ها را پیرامون كاهش این مشكلات گرد هم آورده است.
بنابر این گزارش، دیگرسخنران این همایش، مهندس صادقیان رئیس اداره آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان گفت: استانداردهای آلودگی هوا شامل استاندارد اولیه كه تاكید بر سلامت عمومی جامعه دارد وحداقل حدمجازی است كه باید رعایت شود و استاندارد ثانویه كه تاكید بر رفاه عمومی جامعه دارد. ایشان بیان داشت تاكنون بیش از ١٩٠ عامل آلودگی هوا شناسایی شده كه عواملی ازقبیل منواكسیدكربن، ازن، تركیبات نیتروژن دار، دی اكسیدگوگرد، هیدروكربنها و ذرات معلق از مهمترین آنهاست.
در ادامه همایش، دكتر مرادی، استاد دانشگاه، دربخشی ازسخنان خودگفت: پسندیده است همانگونه كه ما برای دفاع از خاك میهن خود بسیجی عمل می كنیم برای حفظ هوای میهن هم همین را ارزش قائل شویم و از آلودگی آن جلوگیری نمائیم. ایشان ضمن برشمردن چالشهای زیست محیطی كشور، یكی از این چالشها را عدم وجود یا ضعف در قوانین مرتبط با محیط زیست دانست.

 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/18

طراحی سایت در اصفهان هاست