مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی وجدیدشركت با حضور معاون هماهنگی تولید شركت توانیر

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی وجدیدشركت با حضور معاون هماهنگی تولید شركت توانیر

شماره خبر : 53    انتشار :    ساعت : 14:29


 مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبلی وجدیدشركت
با حضور معاون هماهنگی تولید شركت توانیر

با حضور معاون هماهنگی تولیدشركت توانیر، مراسم تودیع مهندس سیدمحسن افتخاری مدیرعامل قبلی و معارفه مهندس محمدرضا شیرانی مدیرعامل جدید شركت مدیریت تولید برق اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان در این مراسم كه با حضور كاركنان و مقامات صنعت برق استانهای اصفهان و یزد برگزار شد، ابتدا مهندس پیشاهنگ معاون هماهنگی تولید شركت توانیر با عرض تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز صنعت برق در بخشی از سخنان خود گفت: آقای مهندس افتخاری، افتخار ما و از چهره های ماندگار صنعت برق هستند و شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان یك سازمان یادگیرنده است. همچنین ایشان گفت: باعث افتخار است كه صنعت برق اصفهان آنقدر غنی و بزرگ است كه تمام مدیران را از داخل خود معرفی می كند و آقای مهندس شیرانی یكی از همین مدیران است.


سپس مهندس هوشنگ فلاحتیان مدیرعامل شركت برق منطقه ای اصفهان، ضمن عرض خیرمقدم به معاونت هماهنگی تولید شركت توانیر و دیگر مقامات و مدعوین گفت: بعنوان یك خدمتگزار از تلاش متعهدانه و صادقانه همه شما عزیزان در صنعت برق اصفهان و خصوصاً نیروگاه اصفهان كه از قدیمی ترین نیروگاههای كشور است، تشكر می كنم. ایشان با بیان اینكه ٤٢ سال از راه اندازی اولین واحد نیروگاه اصفهان میگذرد، گفت: با تلاش شبانه روزی كاركنان و مدیرانی، امثال مهندس افتخاری، این واحدها در حال حاضر مثل روز اول درحال تولید برق است و در سطح ملی می درخشد. وی با بیان اینكه این مراسم به مناسبت تودیع یك برادر بزرگوار، زحمتكش و صادق در صنعت برق برگزار شده است، گفت: اعتراف می كنم مهندس افتخاری یكی از مدیران نمونه و ارزشی است كه همه ی وقت، استعداد و تلاش خود را در راه اعتلای صنعت برق صرف كرده است. برای ایشان آرزوی سعادت و سلامتی و برای مدیر عامل جدید شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان آرزوی موفقیت میكنم. در ادامه مراسم، مهندس سیدمحسن افتخاری درسخنانی گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد ٢١درصد افزایش تولید نسبت به پیش بینی بودیم با وجودیكه تعمیرات واحد ٣ و تعویض سوپرهیتر آن را داشتیم. ایشان توجه خاص به كاركنان را مورد تاكید قرار داده و آنان را سرمایه كلیدی هر سازمان دانستند و از تشكیل گروههای CM و راندمان، پیاده سازی مدیریت دانش، آموزش كاركنان در كلیه سطوح شغلی، برقراری نظامهای مشاركتی و استانداردهای كیفیتی و دستیابی به جایزه ملی بهره وری و تعالی
سازمانی، بعنوان عوامل موفقیت شركت نام برد. سپس مهندس محمدرضا شیرانی مدیرعامل جدید شركت طی سخنانی گفت: خداوند بزرگ را شاكر هستم كه فرصت خدمتگزاری در این صنعت زیربنایی و پرتلاش را كه حقیقتاً جزء صنایع سالم در مملكت ماست، در اختیار ما نهاد. ایشان ضمن تشكر ویژه از همه همكاران، بیان داشت، هدف گذاری ما تولید مطمئن و پایدار توام با افزایش بهره وری و راندمان است و انشاا... امسال بتوانیم علی رغم تعمیرات پیش رو، فراتر از پیش بینی، تولید برق داشته باشیم. وی چهار چالش موجود پیش روی نیروگاه را شامل چالش نیروی انسانی، چالش تامین آب مورد نیاز نیروگاه، چالش سوخت و آلودگی محیط زیست و چالش تامین لوازم یدكی برشمرده و اظهار امیدواری كرد كه با یاری مسئولان ارشد صنعت برق، دغدغه نیروگاه فقط تولید برق و پایداری واحدها باشد.


گفتنی است در این مراسم حكم انتصاب مهندس محمدرضا شیرانی به عنوان مدیرعامل شركت مدیریت تولید برق اصفهان و لوح تقدیر از مهندس سیدمحسن افتخاری، صادره از سوی مهندس همایون حائری، مدیرعامل شركت توانیر به ایشان اهداء شد.

 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/18

طراحی سایت در اصفهان هاست