ثبت حدنصاب جدید تولید برق در نیروگاه اصفهان

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 ثبت حدنصاب جدید تولید برق در نیروگاه اصفهان

شماره خبر : 46    انتشار :    ساعت : 15:07


 حدنصاب جدید تولید برق در نیروگاه اصفهان


مدیرعامل شركت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: با وجود مشكلات كم آبی و خشك شدن رودخانه زاینده رود، نیروگاه اصفهان در نیمه نخست امسال به حد نصاب جدیدی در تولید برق دست یافت.
به گزارش روابط عمومی شركت مدیریت تولیدبرق اصفهان، مهندس "سیدمحسن افتخاری" با بیان اینكه نیروگاه اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و ٤٤ میلیون و ٦٩ هزار و ٩٧٠ كیلووات ساعت انرژی الكتریكی خالص تولید شده را به شبكه سراسری برق كشور تزریق كرده است، اظهار داشت: این میزان تولید برق در نیمه نخست سال در طول فعالیت نیروگاه اصفهان بی سابقه است.

به گفته وی، این درحالی است كه واحدهای تولید برق نیروگاه اصفهان دارای برج های خنك كننده از نوع تر است و در هر ساعت به حدود ٢٠٠٠ مترمكعب آب نیاز دارد كه با توجه به خشك شدن رودخانه زاینده رود و خشكی بی سابقه چاه های تامین آب نیروگاه در حاشیه رودخانه، ثبت ركورد جدید تولید برق در این نیروگاه از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.

براساس این گزارش، هم اکنون با موافقت و همكاری مقام های استان اصفهان، آب مورد نیاز نیروگاه از طریق كانال اصلی آبرسانی به اصفهان كه درفاصله دو كیلومتری نیروگاه قرار دارد و با استفاده از ایستگاه پمپاژ، تامین میشود.

نیروگاه اصفهان دارای پنج واحد مولد برق با ظرفیت های متنوع از نوع حرارتی ـ بخاری و با مجموع توان تولید نامی ٨٣٥ مگاوات است.

 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/01

طراحی سایت در اصفهان هاست