خودکفایی در تعمیر دستگاههای کالیبراتور فشار در نیروگاه اصفهان

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

  خودکفایی در تعمیر دستگاههای کالیبراتور فشار در نیروگاه اصفهان

شماره خبر : 216    انتشار : 1400/4/19    ساعت : 09:46


 




🔸به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، متخصصین این شرکت در بخش تعمیرات ابزار دقیق با تلاش و پشتکار خود ،موفق به تعمیر دستگاههایی شدند که نوسازی آن مستلزم هزینه ارزی بسیار بالایی بود و با این اقدام صرفه جویی ارزی قابل توجهی صورت گرفت.

🔸به گفته سیاوش گل محمدی رئیس گروه ابزار دقیق نیروگاه اصفهان ،جهت کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری فشار در نیروگاهها و صنایع دیگر از دستگاه Dead weight Tester استفاده میگردد.

🔸ایشان در ادامه گفت: در نیروگاه اصفهان سه دستگاه از این تجهیر وجود دارد که جهت کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری فشار از مقادیر کم تا فشار 400bar مورد استفاده قرار میگیرد.

🔸وی ادامه داد: دو دستگاه از این تجهیزات به علت نشتی روغن و اشکال در عملکرد مکانیزمهای بخش مکانیکی و الکتریکی ، غیر قابل استفاده شده بود و جهت رفع عیب از این تجهیزات این دو دستگاه  دمونتاژ شد و قطعات مکانیکی آسیب دیده آن در داخل نیروگاه ساخته شد.همچنین مدار الکتریکی آن رفع اشکال گردید.

🔸سیاوش گل محمدی با بیان این مطلب افزود:متخصصین بخش تعمیرات ابزار دقیق موفق شدند پس از رفع عیب و برطرف کردن این اشکالات و تست دستگاهها در فشارهای مختلف ،تجهیزات مذکور را در کارگاه کالیبراسیون و کارگاه تنظیم تجهیزات ابزار دقیق مستقر کنند.هم اکنون این تجهیزات با همت و دانش کارکنان بومی شرکت در بخش ابزار دقیق کمک به  چرخه تولید میکند.
 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/18

طراحی سایت در اصفهان هاست