آئین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست جدید شرکت مدیریت تولید برق اصفهان

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 آئین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست جدید شرکت مدیریت تولید برق اصفهان

شماره خبر : 202    انتشار : 1399/11/18    ساعت : 07:49


 

     آیین تکریم مهندس امیر نریمانی و معارفه مهندس عبدالرضا جعفری، سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اصفهان برگزار شد.

       به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، آیین تکریم مدیرعامل و معارفه سرپرست این شرکت با حضور دکتر ناصر اسکندری معاون راهبری تولید و دکتر امیر دودابی نژاد معاون توسعه مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، مدیران ارشد صنعت برق اصفهان و مدیران مجموعه نیروگاه اصفهان، برگزار شد.

  بنابراین گزارش ابتدا مهندس امیر نریمانی گزارشی از تعمیرات واحدهای نیروگاه اصفهان بیان نموده و از توانایی  و تخصص کارکنان شرکت، تمجید کردند. سپس مهندس رسول موسی رضایی، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای اصفهان  در تجلیل از ویژگی ها و تلاش های مهندس نریمانی گفت: ایشان دارای ویژگی هایی هستند که لازمه یک مدیر توانمند است. وی در ادامه بیان داشت مهندس عبدالرضا جعفری سرپرست جدید نیروگاه نیز از نیروهایی ارزنده،  فنی، متخصص و شایسته میباشند.

   در ادامه مهندس سعید محسنی، مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق اصفهان، با ارائه سخنانی پیرامون خدمات ارزنده مهندس نریمانی در کسوت مدیرعامل نیروگاه اصفهان گفت: ایشان همیشه و همه جا قدم به قدم در کنار و همراه ما بوده اند.

همچنین دکتر دودابی نژاد، معاون توسعه مدیریت شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت: در سال 98 بیشترین رشد شاخصهای عملکردی را نیروگاه اصفهان داشته  و رتبه اول رشد را کسب کرده است که این موفقیت در دوره مدیریت، آقای مهندس نریمانی بوده و جای تقدیر و تشکر دارد. ایشان از تلاش های خالصانه مهندس امیر نریمانی تقدیر و تشکر کرده و گفت: کارنامه مهندس نریمانی بسیار درخشان می باشد.

     در ادامه مراسم، دکتر اسکندری، معاون راهبری  شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ضمن عرض تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی بیان داشت صنعت برق صنعتی است که تمامی خدمات جامعه وابسته به خروجی ما و تلاشهای ما می باشد و در بخشی از این خدمات سهیم هستیم و صنعت برق خوشبختانه توانسته است سربلند از تنگناها  عبور کند و در عمل اثبات کردیم نگاه ما به خروجی می باشد به رفاه مردم نگاه میکنیم. ما در بهداشت، اقتصاد، آموزش، صنعت و ... سهیم هستیم. ایشان اشاره ای به قدمت نیروگاه اصفهان نموده و گفت: این نیروگاه بعد از پنجاه سال مثل روز اول بهره برداری میشود، ما تفاوتی بین بخش دولتی، غیر دولتی، نمیه دولتی و خصوصی نداریم و برای خدمات رسانی اتحاد واحدی داریم، وی در ادامه بیان کرد جلسه امروز اصلاً بحث تودیع در کار نیست، پرچمی در دست عزیزی بود پرچم را به عزیز دیگری میدهد و خودش هم در کنار آن عزیز هست و همه به توانمندی مهندس نریمانی واقف هستیم. عزیزی که واقعاً خدمات ارزنده ای در صنعت برق داشته و قطعاً در کنار این نیروگاه خواهند ماند و با توجه به تنگناهایی که وجود دارد این پتانسیل تخصصی هست که  تنگناها را پوشش می دهد. ایشان در ادامه سخنان خود، مهندس نریمانی را از عزیزان با اخلاق، ارزشی، متخصص، متواضع و توانمند دانست و گفت:  مشابه ایشان در صنعت برق، شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسد، از ایشان حتما در صنعت برق استفاده موثر خواهد شد و باید جایگاه ایشان را حفظ کنیم. در پایان مراسم «دکتر اسکندری» با اهدای لوح سپاس،  از زحمات مهندس امیر نریمانی به پاس سالها تلاش در صنعت برق کشور قدردانی کرد.

      در این مراسم با اهدای حکم مهندس طرزطلب، رئیس مجمع عمومی شرکتهای مدیریت تولید برق، مهندس عبدالرضا جعفری به عنوان سرپرست شرکت مدیریت تولید برق اصفهان منصوب شد  

گفتنی است، مهندس جعفری پیش از این معاونت مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان را برعهده داشت.




 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/01

طراحی سایت در اصفهان هاست