مراجعه کننده محترم
با سلام و احترام
در اجرای ماده 25 قانون ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد ، شمامی توانید شكایات خود را از طریق ایمیل زیر ارسال نموده و این شرکت ، مسئولیت پاسخگویی و رسیدگی به این شكایات را به عهده دارد. شكایت واصله توسط واحد بازرسی مورد رسیدگی قرار گرفته و در اسرع وقت نسبت به ارائه پاسخ به شما اقدام خواهد شد. در صورت عدم پاسخگویی ظرف حداکثر30 روز شاكی می تواند از همین طریق موضوع را پیگیری نماید.
لطفاٌ پیش از تنظیم و ارسال شكایت خود به نكات زیر توجه فرمائید:
در صورتی كه قبلاَ شكایت خود را به روش دیگری ارسال نموده اید و پرونده شما در حال رسیدگی است ، از ارسال مجدد شكایت خودداری نمایید.
شكایت هایی كه دارای اطلاعات ناقص ویا نادرست بوده و یا مشخصات شاكی ناقص و یا هویت وی احراز نشود ، رسیدگی نخواهد شد.
در صورتیكه جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یك شخص حقوقی به ارائه شكایت تمایل دارند باید مشخصات یك فرد حقیقی به نمایندگی از اشخاص یا شركت ، در شكایت درج شود، در غیراینصورت به شكایت رسیدگی نمی شود.
مسئولیت قانونی مطالب اظهارشده برعهده شاكی خواهد بود.
شكایت باید متضمن هویت كامل ، نشانی ، كد ملی شاكی و همراه با دلایل باشد.
پس از ارسال كردن مشخصات و متن شكایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز حداکثر پس از 30 روز پاسخ شکایت شما به ایمیلی که از آن طریق شکایت خود را ارسال کرده اید ارسال خواهدشد.