✳️تولید ۱۸۵ میلیون مگاوات ساعت برق پس از انقلاب در نیروگاه اصفهان

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 ✳️تولید ۱۸۵ میلیون مگاوات ساعت برق پس از انقلاب در نیروگاه اصفهان

شماره خبر : 291    انتشار : 1402/11/21    ساعت : 18:04


  🟢مدیرعامل نیروگاه اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ۱۸۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی در نیروگاه اصفهان تولید شده است، گفت: این مجموعه با اجرای مدون پروژه‌های بهبود و بهينه‌سازی همواره سعی در حفظ ضريب بالای آمادگی، راندمان طراحی و ظرفيت خود داشته است.
✍به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، مهندس حسین امنیه با اعلام این خبر، افزود: نیروگاه اصفهان به عنوان دومین نیروگاه بخار احداث شده و از قديمی‌ترين نيروگاه‌های بخار فعال كشور، نماد صنعت نيروگاهی بوده و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در برهه‌های مختلف تاريخی به طور مستمر و پايدار در خدمت صنعت برق كشور بوده است.
🔶وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بالغ بر ۱۸۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی در این نیروگاه تولید شده است، ادامه داد: این مجموعه با اجرای مدون پروژه‌های بهبود و بهينه‌سازی همواره سعی در حفظ ضريب بالای آمادگی، حفظ راندمان طراحی و ظرفيت خود داشته است. اين نيروگاه با ضريب آمادگی بالای ۹۰ درصد و با حداكثر توان، آمادگی تامين انرژی مورد نياز شبكه در شرايط بحرانی پيک را دارد.
🔶مدیرعامل نیروگاه اصفهان این میزان تولید را ناشی از انجام تعمیرات تخصصی و مهم در این نیروگاه عنوان کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در جهت افزایش مگاوات واحدهای بخاری نیروگاه اصفهان فعالیت‌هایی از قبیل: اسیدشویی داخل لوله‌های کندانسور واحدهای ۱۲۰مگاواتی و ۳۷.۵ مگاواتی، واترجت داخل لوله‌های کندانسور واحد ۳۲۰مگاواتی، تعویض پکینگهای برج خنک کن واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی به ظرفیت ۳۲۰مگاوات، افزایش زاویه هشت عدد از فن‌های برج خنک‌کن واحد دوم ۳۲۰ مگاواتی با موفقیت صورت گرفته است.
🔸مهندس امینه خاطرنشان کرد: چندین طرح بزرگ نیز جهت صرفه‌جویی در مصرف آب این نیروگاه اجرایی شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به احداث، راه‌اندازی و بهره‌برداری تصفیه‌خانه فاضلاب شهری نیروگاه اصفهان اشاره کرد.
🔸وی با اشاره به طراحی و ساخت ۱۸۲ قطعه حساس توسط متخصصان این نیروگاه، گفت: طراحی و ساخت این قطعات و تجهیزات با تکیه بر توانمندی‌های داخل کشور انجام گرفته است و منجر به صرفه‌جویی ارزی قابل ملاحظه و کاهش هزینه‌های جاری نیروگاه شده است.
🔸مهندس امنیه در پایان بیان کرد: اين نيروگاه با وجود بمباران در جنگ تحميلی و نيز اعمال تحريم‌‎های گسترده با اتكا به اراده خودباوری و سرماي‌‎ های انسانی خود همواره و به طور مستمر در مدار توليد قرار داشته است؛ به نحوی كه در حال حاضر تعمیرات واحدهای مولد برق نیروگاه اصفهان به دست متخصصان این نیروگاه انجام می‌شود.
🟠نیروگاه اصفهان در جنوب غربی اصفهان واقع شده و دارای پنج واحد بخاری مولد برق با ظرفیت‌های متنوع و مجموع توان اسمی تولید ۸۳۵ مگاوات برق است.



 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/02/09

طراحی سایت در اصفهان هاست