در نیروگاه اصفهان برگزار شد: مانور مقابله با آتش سوزی و نشت گاز در ایستگاه گاز واحدهای مولد برق بخاری

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 در نیروگاه اصفهان برگزار شد: مانور مقابله با آتش سوزی و نشت گاز در ایستگاه گاز واحدهای مولد برق بخاری

شماره خبر : 190    انتشار : 1399/8/29    ساعت : 11:21


 

        گروه ایمنی و آتش نشانی نیروگاه اصفهان در عملیات شبیه سازی مقابله با حریق، آتش فرضی ایجاد شده در ایستگاه گاز واحدهای شماره ۱و۲ نیروگاه را مهار نمود. 
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، به منظور افزایش سطح آمادگی کارکنان در مقابله با شرایط اضطراری آتش سوزی و نشت گاز، عملیات شبیه سازی مهار آتش در ایستگاه گاز واحدهای اول و دوم بخاری نیروگاه اصفهان، برگزار شد. 
        مصطفی علی نجیمی  رئیس اداره HSE نیروگاه اصفهان با بیان اهداف این مانور گفت: ضرورت ارتقای آمادگی کارکنان حوزه  HSE  برای مقابله با شرایط اضطراری در نیروگاه، موجب تدوین برنامه هایی با محور انجام مانور در حوزه های مختلف می شود تا کارکنان این امور با انجام تمرینات لازم بتوانند در شرایط واقعی هم آمادگی مهار حوادث را به خوبی داشته باشند. 
       مهندس مصطفی علی نجیمی در خصوص فرآیند اجرای این مانور بیان داشت: با فرض ایجاد آتش در در ایستگاه گاز واحدهای شماره یک و دو  نیروگاه اصفهان، از سوی اپراتور بهره برداری، تماس تلفنی با قرارگاه ایمنی برقرار شد که بلافاصله با هماهنگی های به عمل آمده از سوی فرمانده عملیات، خودروهای پیشرو و سنگین آتش نشانی به محل حادثه فرضی اعزام شدند و پس از بررسی های لازم و تعیین اولویت های کاری، تیم خاموش کننده آتش، با استفاده از ظرفیت منابع اطفای حریق در محل حادثه و بکارگیری خودروی آتش نشانی سنگین و سیستم آب اسپری ایستگاه گاز واحدهای شماره 1 و 2 اقدام به مهار آتش نمودند. 
      رئیس اداره HSE نیروگاه افزود: سناریوی اجرای مانور، با مصدومیت فرضی یکی از کارکنان همراه بود که با حضور به موقع تیم امداد رسانی خانه بهداشت نیروگاه، مصدوم فرضی، مورد رسیدگی قرار گرفت و با خودروی آمبولانس حاضر در محل حادثه، به خانه بهداشت نیروگاه بخار منتقل شد تا ادامه درمان در آن مرکز انجام گیرد. 


      در ادامه ایشان افزود:کنترل و آماده بودن تجهیزات، شناسایی اشکالات در روند عملیات شبیه سازی، همچنین ارتقای سطح عملکرد کارکنان این اداره در استفاده از تجهیزات مهار آتش را از نتایج به دست آمده در اجرای این مانور دانست.
 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/18

طراحی سایت در اصفهان هاست