گزارش رفع عیب اشکال بوشینگ ژنراتور واحد اول320مگاواتی نیروگاه اصفهان

آرشیو نشریه داخلی  آرشیو نشریه داخلی   سایتهای مرتبط  سایتهای مرتبط   گالری تصاویر  گالری تصاویر   مناقصات و مزایده ها  مناقصات و مزایده ها   معرفی شرکت  معرفی شرکت   معرفی مدیرعامل شرکت  معرفی مدیرعامل شرکت  

به نظر شما طراحي جديد سايت چگونه است؟
: عالي
: خوب
: متوسط
: کمي ضعيف
: ضعيف
   صفحه اول
   اخـبـار ››
   آمار و اطلاعات ››
   مدیریت بحران و پدافند غیرعامل
   مقالات و پروژه های تحقیقاتی
   قطعات ساخت داخل
   رسیدگی به شکایات
   پرسشهای متداول
   ساعات کاری شرکت
   عضویت در سایت
   جستجو در سایت
   نقشه سایت
   تماس با ما
   درباره ما












  شمسی   

               

 گزارش رفع عیب اشکال بوشینگ ژنراتور واحد اول320مگاواتی نیروگاه اصفهان

شماره خبر : 130    انتشار : 5/6/1397    ساعت : 12:49


 گزارش رفع عیب اشکال بوشینگ ژنراتور واحد اول320مگاواتی نیروگاه اصفهان

باتلاش شبانه روزی کارکنان متخصص نیروگاه اصفهان، در کمترین زمان ممکن، بوشینگ معیوب ژنراتور واحد شماره 4 بخاری نیروگاه اصفهان تعویض و این واحد بار دیگر راه اندازی و با شبکه سراسری پارالل شد.


به گزارش مهندس احمد کرمانی، مدیر تعمیرات الکتریک ، این واحد روز پنجشنبه 18/5/97 با عملکرد حفاظت Stator Earth Fault از مدار تولید، خارج شد و با توجه به حساسیت عملکرد این حفاظت، گروه تعمیرات الکتریک در همان شب جهت بررسی و انجام تستهای الکتریکی ژنراتور در محل حضور یافتند.
بنا بر این گزارش، پس از تفکیک سرهای خروجی از ژنراتور با انجام تستهای الکتریکی از قبیل تست مقاومت اهمی، تست مقاومت عایقی، تست ولتاژ بالای جریان مستقیم و تست تانژانت دلتا و بررسی نتایج، وجود اشکال در مجموعه ژنراتور و متعلقات آن محرز گردید. لذا با استفاده از خدمات شرکتهای فناوران برق اصفهان و تعمیرات نیروگاهی و تکرار تستهای قبلی جهت مقایسه، همان نتایج قبلی حاصل شد که ناگزیر می بایست نسبت به ایزوله نمودن سرهای فاز خروجی از بوشینگ و خارج نمودن عایق اقدام نمود.


سپس با تفکیک سر فاز وسط از بوشینگ و انجام تست های الکتریکی مشخص شد که خوشبختانه سیم پیچ استاتور آسیب ندیده و اشکال در بوشینگ سر فاز وسط میباشد و با تعویض بوشینگ معیوب، این واحد 320 مگاواتی بخار درتاریخ27/5/97 بار دیگر با موفقیت، راه اندازی و با شبکه سراسری پارالل گردید.

 
Bookmark and Share
     

نظرات کاربران :

 
نام  : *  
نظرات : *

(حداکثر 700 کارکتر)

  
تعداد کارکتر تايپ شده :  
   


isfahanps.ir

ليه حقوق اين سايت برای شرکت مديريت توليد برق اصفهان محفوظ است. بروزرسانی تا تاریخ 1403/01/18

طراحی سایت در اصفهان هاست